Nuffnang

Sunday, November 18, 2007

爱可以点亮整个世界

终于看见幸福的起点
有你的出现
爱是我们共同的语言
让心不会太遥远

那些哭过笑过的昨天
都是最美的纪念
就算明天将要分别
我们的爱不会变

爱可以点亮整个世界
透出了光线
就像星星永远伴着黑夜
失去你就会失眠

你总是陪在我的身边
梦不会熄灭
拥有你我就拥有了一切
去面对每个明天

我们一起许下的心愿
终于都实现
记得你那微笑过的脸
还是一样会想念

那些哭过笑过的昨天
都是最美的纪念
就算明天将要分别
我们的爱不会变

爱可以点亮整个世界
透出了光线
就像星星永远伴着黑夜
失去你就会失眠

你总是陪在我的身边
梦不会熄灭
拥有你我就拥有了一切
去面对每个明天

爱可以点亮整个世界
透出了光线
就像星星永远伴着黑夜
失去你就会失眠

你总是陪在我的身边
我不怕危险
拥有你我就拥有了一切
去面对每个明天

**爱 已把世界点亮了吗????**

10 comments:

The Frangipani~ said...

如果爱可以点亮整个世界,那爱迪生就不出名咯?!?

Jocelynlai said...

我的世界还是很灰暗。。
爱迪生对我还是很重要。。哈哈
但。。叶俐对我更重要。。

WL said...

你的世界不是已经早被他点亮了吗,你不要假假啦,joce :p

Jocelynlai said...

wat fake fake oh...
kekeek
u r totally wrong.. hehehe

The Frangipani~ said...

是咯, 不要假假啦~
虽然叶俐的名字很好叫,
但也不是给你这样用哦,
下次再乱乱用,
可要收钱的咧.

WL said...

wat wrong o, true wat, i can say everyday u will mention abt him, so he muz be very impt to u lo, ur mr right exists liao le...kekeke

Jocelynlai said...

yap lee & wanling.. very good hor both of u attack me together T.T
wu wu wu wu wu ...
haihh suan le ba

The Frangipani~ said...

Jocelyn, we are telling the truth only...
relax lahhh..
take a deep breathe..
Accept the naked fact infront of you...keke
We are friend foreva mah..where got attack..
Wan ling,aren't we too frank ?

WL said...

yalo yalo, this is the truth wat..
hmm, joel, we never mention who he is, so we didnt actually interrupt his personal life or harass him rite?keke

Jocelynlai said...

=.="""""""""""
but u interuppt me oredi gosh..
well well well.. anyhow, thanks for the comments left here